Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Babyak M$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Bondarenko L. M. 
Relationship Between Rolling and Slip Resistance in Rolling Bearings [Електронний ресурс] / L. M. Bondarenko, M. O. Babyak, S. O. Yakovlev, S. O. Istin, G. Yu. Moskalev // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 3. - С. 161-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_3_16
Отмечено, что об одной из причин скольжения при качении известно со второй половины XIX в., тогда считалось, что сопротивление скольжению появляется в месте контакта вследствие разных скоростей на дуге контакта. Только в середине XX ст. было доказано, что это сопротивление составляет незначительную величину в сопротивлении качению. Однако (по неизвестной причине) не учитывается то обстоятельство, что в подшипниках качения на практике почти в равных отношениях может вращаться как внутреннее кольцо при неподвижном наружном, так и наоборот. При этом не учитывалось обстоятельство, что шарик или ролик в подшипниках качения за один оборот проходит разный путь по дорожке катания наружной и внутренней обойм подшипника. Это обстоятельство не учитывается и при определении расчетной величины коэффициента трения подшипников качения, приведенного к валу. Цель работы - установление влияния длины пути по дорожке катания наружной и внутренней обойм подшипника на определение расчетной величины коэффициента трения подшипников качения, приведенного к валу. В основе методики решения - теория плоского движения твердого тела, теория контактных деформаций Герца и аналитические зависимости для определения коэффициента трения качения. Полученные зависимости по определению сопротивления качению шариков или роликов по беговым дорожкам внутренней и наружной обойм, а также учет разности пути качения по ним позволяют аналитически получить сопротивление качению и скольжению для любого размера подшипников и различных устройств подшипниковых узлов. Также возможно на стадии проектирования узлов качения оперировать не только конструкцией, но и материалами узла. С помощью аналитических зависимостей для определения сопротивления качению тел при точечном и линейном контактах, а также учета разности пути при качении шарика или ролика по внешней и внутренней обоймам подшипника можно более точно найти сопротивления качению в подшипниках. Полученные зависимости позволят проектировать подшипниковые узлы с минимальной энергоемкостью.
Попередній перегляд:   Завантажити - 487.283 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Babyak M. 
Comparative tests of contact elements at current collectors in order to comprehensively assess their operational performance [Електронний ресурс] / M. Babyak, V. Horobets, V. Sychenko, Y. Gorobets // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 6(12). - С. 13-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_6(12)__3
Проведено дослідження взаємодії контактних елементів пантографів електричного транспорту, що експлуатується на ділянках постійного та змінного струму залізниць. На відміну від відомих методик стендових випробувань, досліджено механізм струмознімання і зносостійкості на новій випробувальній установці у мінімально вузькій зоні ковзного контакту, що імітує явище "пропилу" пантографа. Дана установка може бути використана як в заводських умовах під час виготовлення нових контактних елементів, так і в лабораторних під час досліджень зносостійкості. Експериментальними дослідженнями підтверджено, що інтенсивність зносу контактних елементів струмоприймачів залежить від струмового навантаження зони контакту, величини контактного натиску, площі контактуючої поверхні та швидкості руху. Практично доведено можливість збереження надійного контактного з'єднання у ковзному контакті в екстремальних режимах експлуатації у разі використання надійного контактного матеріалу накладок струмоприймача. Запропоновано використання композиції порошків БрЗГ на основі бронзи, заліза і графіту для виготовлення контактних елементів струмоприймачів, які можуть забезпечувати надійний контакт за взаємодії з контактним дротом. Використання нових і якісних контактних матеріалів впливає на трибологію та стабільність взаємодії контактних пластин та контактного дроту. Завдяки проведеним дослідженням знайдено можливість виготовлення надійного контактного елемента БрЗГ, який збільшить довговічність взаємодії контактної пари "струмоприймач електричного транспорту - контактна мережа". Практичну цінність досліджень доведено ефективністю використання нового контактного матеріалу БрЗГ на мережі залізничного електричного транспорту, на тролейбусах і трамваях. Таким чином, є підстави стверджувати про можливість продовження терміну експлуатації контактної пари "накладка струмоприймача електричного транспорту - контактна мережа" шляхом використання нового контактного матеріалу БрЗГ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.146 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Prodanchuk M. 
Concerning the food safety management in Ukraine in accordance with the requirements of biological safety in EU [Електронний ресурс] / M. Prodanchuk, M. Velychko, O. Shamsutdinov, M. Babyak, I. Salahor // Проблеми харчування. - 2017. - № 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pkh_2017_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 95.282 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Chenchevoi V. 
Development of mathematical models of energy conversion processes in an induction motor supplied from an autonomous induction generator with parametric non-symmetry [Електронний ресурс] / V. Chenchevoi, V. Kuznetsov, V. Kuznetsov, Y. Zachepa, O. Chencheva, O. Chornyi, M. Kovzel, V. Kovalenko, M. Babyak, S. Levchenko // Eastern-european journal of enterprise technologies. - 2021. - № 4(8). - С. 67-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2021_4(8)__9
The paper presents studies of the system "induction generator-induction motor" with parametric asymmetry on a mathematical model to determine the quality of generated electricity in load operating modes. A mathematical model of the "induction generator-induction motor" system has been developed taking into account losses in steel and parametric asymmetry. The analysis of the transient characteristics of an induction generator when a motor load is connected in symmetrical and asymmetrical modes of operation is carried out. The results of changes in the main characteristics of an induction motor at various degrees of parametric asymmetry in the generator are presented. The quality of the generated electricity was analyzed based on the calculations of the unbalance coefficients for each of the operating modes. The assessment of the thermal state in steady-state conditions was carried out using an equivalent thermal equivalent circuit. Thermal transients were investigated when starting an induction motor from an autonomous energy source based on an induction generator. On a thermal mathematical model, the study of the effect of the output voltage asymmetry on the heating of the connected induction motor was carried out. It is shown that the asymmetry of the output voltage of an induction generator reaches 3 - 10 % and causes overheating of the windings in excess of the permissible values. A regression model has been developed for studying the operating conditions of an induction motor when powered by an induction generator with an asymmetry of the stator windings. The use of the obtained equations will make it possible to determine the most rational combination of factors affecting the heating of the stator windings of induction machines, in which they will not overheat above the maximum permissible temperature values of the corresponding insulation classes.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.617 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Kovalchuk V. 
Assessment of the stressed-strained state of a reinforced transport pipe under the combined effect of ambient temperature and static loads [Електронний ресурс] / V. Kovalchuk, R. Rybak, Y. Hnativ, V. Tkachenko, A. Onyshchenko, I. Kravets, Y. Hermaniuk, M. Babyak, N. Hembara, I. Velhan // Eastern-European journal of enterprise technologies. - 2022. - № 6(7). - С. 6–12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2022_6(7)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 633.074 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського